Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.


miercuri, 10 decembrie 2014

E vremea sa mergem la munte!


          A venit iarna si...de acum in weekend mergem la munte! Cel putin eu una asa fac de ceva timp incoace, cand vremea o permite!  Poiana Brasov ramane locul meu preferat pentru ca ai o sumedenie de lucruri de facut, si daca te plictisesti, oricand poti da o fuga in Brasov si o poti lua de la capat cu distractiile.
Weekendul acesta am fost iarasi in Poiana pentru o gura de aer curat si  putina distractie. Eu nu stiu sa schiez, asa ca nu am ce sa va povestesc despre partie, exceptand faptul ca e cam scump acest sport, costa 140 lei abonament pe zi la instalatia de cablu care te urca sus pe partie. 

         Lucky me, daca vii cu saniuta ta, poti sa te dai gratis pe partia amenajata la poalele teleski-ului. Intr-adevar de confrunti cu multa pustime, dar asta e, ne asumam riscul. Dupa sesiunea de sanius merg mereu cu prietenii la restaurantul Capra Neagra, de care sigur ati auzit. Este foarte aproape de partie si mancarea e buna. Uneori daca suntem cu mai odihniti mergem pana la Coliba Haiducilor, unde mancarea este super iar atmosfera traditional romaneasca te duce cu gandul la Romania de acum 200-300 de ani.


          Ce fac atunci cand ajung in Poiana si constat ca vremea nu este buna de schi? Mereu imi iau „echipamentul de piscina” la mine, pentru ca aici se afla 2 piscine superbe: cea din cadrul hotelului Alpin si cea din cadrul Hotelului Piatra Mare care si detine titlul de cea mai mare piscina hoteliera din tara.
In ceea ce priveste cazarea, nu imi fac griji niciodata. Sunt o multime de hoteluri si pensiuni in Poiana Brasov, dar si in Brasov unde preturile sunt ceva mai mici. Hotelul meu preferat? Long Street din Brasov pentru ca este situat central, conditiile bune (nu lux, dar decente) si pretul mai mult decat decent.

         Deci ce mai asteptati, in weekend ne vedem in Poiana Brasov?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu